اهداف دوره :
تحول تاریخی روشهای یاددهی -یادگیری را توضیح دهد
نظریه های یادگیری رابیان کندکاربردنظریه های یادگیری را در فرایند آموزش تبیین نماید
فرایندیاددهی -یادگیری و عوامل اثرگذار بر آن را توضیح دهد
رویکردهای فعال یاددهی -یادگیری را تبیین نماید
روش های سنتی تدریس ودلایل ناکارآمدی آن را بیان نماید
رویکرد یاددهی -یادگیری متناسب باموقعیت آموزشی را انتخاب و اجرا نماید
سرفصل دوره :
روش های فعال یاددهی -یادگیری
یادگیری و سیر تاریخی آن
نظریه ها و الگوهای یادگیری
فرایندیاددهی -یادگیری
عوامل موثردریاددهی -یادگیری
نقش معلم درفرایندیاددهی -یادگیری
ملاک های یادگیری
روش های سنتی تدریس و ناکارآمدی آنها
ویژگی های عمومی رویکردهای فعال یاددهی -یادگیری
انواع روش های فعال یاددهی -یادگیری