تدریس یار فارسی ششم دبستان
معرفی کوتاه راهنمای تدریس فارسی ششم دبستان مقدمه ای بر کتاب راهنمای تدریس فارسی ششم دبستان: زبان هر…
۱,۹۵۰,۰۰۰ ریال
2 عدد در انبار
معرفی کوتاه
راهنمای تدریس فارسی ششم دبستان
مقدمه ای بر کتاب راهنمای تدریس فارسی ششم دبستان: زبان هر کشور در فرهنگ آن کشور جایگاه به خصوصی دارد. زبان کشور ما فارسی است و به جهت شکل دادن هویت فرهنگی ما و همچنین به دلیل آن که زبانی که در فضای آموزشی کشور ما به کار میرود، زبان فارسی است این زبان برای مردم کشور ما علی الخصوص دانش آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است. باید متذکر شد که عدم تلاش برای حفظ گسترش زبان میتواند زمینههای پسرفت را به تدریج فراهم نماید.
کودکان ابتدا در محیط زندگی خود و در خانواده زبان فارسی را یاد میگیرند. پس از آن، نخستین مکانی که در آن به خواندن و نوشتن زبان فارسی می پردازند، مدرسه است. از اینرو آموزش این درس به شیوه اصولی از مهمترین اهداف کلاسهای درس مدرسه است. چراکه زبان فارسی گذرگاهی برای دست یافتن به دنیای معانی و مفاهیم علوم گوناگون میباشد.
کتاب راهنمای تدریس فارسی ششم دبستان شامل دو بخش است. بخش اول به بررسی ابزارها، رسانهها، رویکردها و اهداف کتاب درسی کتاب فارسی ششم دبستان میپردازد. به اینصورت که تاثیر مثبت استفاده از این ابزارها ذکر میشود و نحوه بهکارگیری آنها در راستای بالا بردن کیفیت آموزشی توضیح داده شده است. در بخش دوم، تمامی دروس کتاب فارسی ششم ابتدایی ارائه شده و نحوهی تدریس هر درس قدمبهقدم آموزش داده شده است.
بهعنوان مثال در درس اول، ابتدا اهدافی که در طی آموزش این درس انتظار میرود که به دست آورده شوند. ذکر شده؛ و چگونگی آموزش و یا روش تدریس ذکر گردیده سپس وسایل و رسانه هایی که معلمان می توانند از آنها برای انتقال بهتر و پویاتر مطالب به کار گیرند، در کتاب گنجانده شده اند. در ادامه نیز مراحل تدریس این درس به تفصیل شرح داده شده است. این مراحل شامل بحث های گروهی دانش آموزان و مدیریت گروهها توسط معلم، نگاه دقیقتر به دانش واژگان، تحلیل و استنباط متن درس، تمرینهای خوانداری و نوشتاری و ارزشیابی از فعالیتهای درسی است.
فهرست مطالب کتاب راهنمای تدریس فارسی ششم دبستان به شرح زیر می باشد:
- مقدمه
- پیشگفتار
- بخش اول: مؤلفه های هفت گانه فارسی ششم دبستان
- بخش دوم: بررسی درس به درس
قبل از هرچیزی، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید!
دوره های مرتبط
راهنمای عملی مربیان در برنامه ها و فعالیت های کودکان ۵ تا ۶ سال
-
با اخذ تائیدیه از “دفتر انتشارات تکنولوژی آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی” به شماره “۲۲۴۹۱-۱۳۹۷/۱۱/۳۰” و ثبت در کتابخانه رشد.
-
معرفی شده با عنوان کتاب مناسب برای محتوای آموزشی با رویکرد رشد همه جانبه کودکان سازمان بهزیستی کشورطی بخشنامه شماره ۹۰۰/۹۸/۷۱۸۳۱ – ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ به کلیه استان های کشور.
کتاب شامل ۱۱ فصل به شرح زیر می باشد:
-
کلیات
-
فصل اول – رویکردها و تئوری های آموزش پیش از دبستان
-
فصل دوم – آموزش پیش از دبستان در سایر کشورها
-
فصل سوم – در آموزش کودکان پیش از دبستان به دنبال چه اهدافی هستیم؟
-
فصل چهارم – اصول آموزش و پرورش کودکان پیش از دبستان
-
فصل پنجم – روش های آموزش و پرورش کودکان پیش از دبستان
-
فصل ششم – ویژگی های کودکان ۵ تا ۶ سال
-
فصل هفتم – وظایف و ویژگی های ایده آل برای مربیان مراکز پیش از دبستان
-
فصل هشتم – چیدمان فضا، تجهیزات و استانداردهای فیزیکی مراکز آموزشی
-
فصل نهم – ضرورت و اهمیت ارتباط مربیان مرکز با خانواده کودکان
-
فصل دهم – محتوای اموزشی مناسب برای کودکان پیش از دبستان
-
فصل یازدهم – ارزیابی از یادگیری کودکان پش از دبستان
-
منابع
تدریس یار علوم اول دبستان
معرفی کوتاه تدریس یار علوم تجربی اول دبستان کتاب تدریس یار علوم تجربی اول دبستان، مجموعه ای آموزشی در درس…
راهنمای تدریس فارسی اول دبستان
معرفی کوتاه راهنمای تدریس فارسی اول دبستان مقدمه ای بر کتاب راهنمای تدریس فارسی اول دبستان: زبان هر کشور در فرهنگ آن کشور…
راهنمای تدریس فارسی دوم دبستان
معرفی کوتاه راهنمای تدریس فارسی دوم دبستان مقدمه ای بر کتاب راهنمای تدریس فارسی دوم دبستان: زبان هر کشور در فرهنگ آن کشور…
راهنمای تدریس فارسی چهارم دبستان
معرفی کوتاه راهنمای تدریس فارسی چهارم دبستان مقدمه ای بر کتاب راهنمای تدریس فارسی چهارم دبستان: زبان هر کشور در فرهنگ آن کشور…
۱,۹۵۰,۰۰۰ ریال
2 عدد در انبار
2 عدد در انبار